måndag 6 augusti 2007

Gå i fängelse

Jag skall också gå i fängelse, precis som Paris Hilton och Nicole Richie. (Vad är det för folk förresten? Jag har aldrig träffat eller talat med någon av dem.) I vart fall, det verkar ju lite lockande, att man får sin bild publicerad i DN, med tillhörande artikel, och det kostar bara 3 dagar i fängelse! Billig PR måste man säga. Undrar vad som skulle kunna ge 3 dagars fängelse? Jag tror jag skall prova att gå mot röd gubbe. Fast det är klart, jag som har rullator, lär ju inte åka dit för en sån sak. Bäst att dra till med nåt ordentligt. Jag skall bränna Mosebackes flagga på Sergels Torg!

2 kommentarer:

ullis sa...

Har länkat till din blogg som jag hittade efter din kommentar igår. Hur rolig som helst!

vresiga gubben sa...

Tackar så mycket, roligt att kunna glädja en medmänniska!